21 Ocak 2011 Cuma

Ünlüyü bırak ürüne bak!

Evet, uzun süredir düşündüğüm bir konu biraz olsun açıklığa kavuşmuş sonunda: Reklamlarda 'Celebrity' kullanmak sanıldığı kadar işe yaramıyormuş.
Bakınız: http://chasnote.com/2011/01/18/celebrity-endorsement-in-ads-mostly-ineffective/
Hatta olumsuz sonuçları bile var: Bolulu Hasan Usta'nın TV reklamından sonra kalp krizi geçirdim mesela...
http://www.youtube.com/watch?v=d924xE_MMEI
Fikir aşamasından çekim aşamasına kadar (başaka aşaması yok zati) bu reklamı gerçekleştirmeyi beceren ekibe, "kafanıza silah mı dayadılar kardeşim, ne oynuyorsunuz milletin sağlığıyla" diyor bir dahaki yaratıcı süreçlerini yaşarken uçmak için redbull'a güvenmemelerini tavsiye ediyorum.
Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: